Monday, November 22, 2010

Semangat Yang Hilanggg.......


gak salam...

Entahler... ade gak yg menanya aku..."apasal dah lama tak posting"... cehhhh!!! ade gak yg menegur.. tQ atas keprihatinan tuan2/cik/puan..(cehh prasan jap)

Aku tengah mencari-cari semula semangat yg kian lemau nie... nak kita kije byk.. byk jugak ler... mungkin kerana dalam bulan 10 dan 11 nie, kebetulan beberapa peristiwa terjadi dan beberapa aktiviti yg perlu dijalankan utk urusan dunia.. cehhh..

Dgn kedatangan permata baru, pada 7/10/10, Syukur alhamdulillah... segala urusan selamat dgn izinNYa. Syukur jua ibunya selamat dan sihat, jua dgn izinNya... Aku!!!.. Aku hanya patut bersyukur.. tanda kasih hamba pada Pencipta.,.. Aku tiada apa jua... LA HAULAWALA KUWATA ILLA BILLAH....

Patah tumbuh hilang berganti... walaupun yg tumbuh tak sama dgn yg patah... yg berganti tak sama dgn yg hilang... semua urusan Dia... Aku!!! hanya pelakon yg melakonkan watak dgn skrip tersedia ada... iskhkhkk..

dah laa... tak reti nak berbait lerr.... aku pun tak paham... nak cari balik semangat yg dah lemau tu...


No comments:

Post a Comment