Thursday, January 27, 2011

Salam...

Entahla... dah beberapa menjak aku jarang sangat buat story kat sini. Mungkin disebabkan aku terpaksa selalu meng update kan homestay yg satu lagi. homestay kat sana aku kene selalu update pasal org ramai perlu info terkini.

ermmm... aku mungkin ke kg halam di perak awal februari.mungkin dalam seminggu kot. dah lama aku tak balik kg aaaaa... last ari tu rasanya..., raya pose kot... aa'ahhh raya pose... iskhkhkhkhhk.... rindu aku kat emak aku... nak ziarah roh ayah aku dan kuburnya.. dan..... ishhkhkk...

Buat masa nie.. tak byk xtvt yg aku buat... hobby aku pun nampak tepaksa tertunggu nak aku mulakan, atas beberapa kekangan. Buku spm yg aku kene buat tersangkut-sangkut., kalo payment cantek.. ok la kot.

ye lah... kehidupan mesti diteruskan. Makin lama idup... lagi byk dosa. ilmu tak seberapa... kalo setakat ilmu dunia.. kat dunia je laa... ilmu yg nak guna dalam kubur nanti niee... mana daaaaaa... adoiiii yaaiiii..

wasssalam...

No comments:

Post a Comment