Friday, December 7, 2012

HIKAYAT PELARAN IV: TANAH JAWA, BUMI BERTUAH

ASSALAMUALAIKUM...


HIKAYAT PELAYARAN IV: TANAH JAWA, BUMI BERTUAH...   sebuah perjalanan yang telah dilaksanakan pada 29/1/2012...  sebenarnya travelog ini telah lama aku nak catitkan.  seawal aku pulang dari pengalaman berziarah ke sana.

Bagi aku sudah terlalu lambat untuk aku nukilkan travelog itu dalam bentuk novelis, sampai aku pun telah pulang dari ziarah ke sana kali ke-2 baru-baru ini.   walaubagaimanapun, dengan Izin dan Rahmat yg diberikan oleh Allah SWT, dapat jugak aku mengungkap sedikit sebanyak travelog yg nak di nukilkan.


tapi mungkin HIKAYAT PELAYARAN IV (HPIV)  tak dapat aku nak menoveliskanya sebaik mungkin dan mungkin juga aku hanya copy n paste aje dari blog YSU yg aku nukilkan jugak.

Alhamdullillah.... tengoklah nanti macam mana perjalanan HPIV diadunkan...


wassalam/...


No comments:

Post a Comment