Tuesday, February 2, 2010

XPDC lagi....


salam...
Dah lama gak aku nak crite xpdc nie.. Tp tanya tak terasa nak menaip dan adjust gambo. so ari nie ade le sikit rajin... Aku pun tatau ape pasal.. pasal member kat fb tadi kot suruh update. Nak kongsi sikit lagi pasal ke laut lerr... awal tahun baru sudah aku ke laut lagi... cam biasa dgn mber yg slalu bawa aku g tanpa aku mengeluarkan kos sekupang pun.




erm... Kekadang sian gak kat member aku nie... Tapi dia memang baik at
i.(bodek aa cikit..pasal dia baca blog nie).. start bertolak dari umah dia di PD.. terus kelaut. An
gkat bot dari ateh 4x4.. terus jerr pasang enjin..


nak kata berat tak gak aaa bot tu.. tapi kalo angkat sorang... baik tak yah angkat.. bot pun bot angin... kalo sedap2 naik 3 org aaaa... dah pasang enjin dan dah letak semua barang ateh bot..apa lagiii..."KE LAUT KITE" (cam luffy dlm filem budak getah).

Tapi yg pasti yg pakai baju biru bukan aku. Biasala.. kalo yg jadi cam
eraman selalunyer gambo dia jarang ada. So, tujuannya xpdc ari tu adalah untuk tarik ketam. Ermm... dah lama gak aku tak makan ketam fresh nie...
ok laaa... petang alhamdulillah ade gak rezeki utk kami kongsi bersama. kebetulan malam tu family aku ade yg nak buat bbq. apa lagi.. ketam idup2 langgakkan aje ateh api tu... perghhhh... dia punyerrr feeeellllll... tak bley nak crite kat sini aaaaa.... cehhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....


ok laaa... nanti sambung plak.. nanti aku crite plak pasal mendekut wak wak... si burung penjaga gembala sakti...

salammm....


No comments:

Post a Comment