Saturday, June 26, 2010

KELANTAN

salam..

aku telah ke negeri Kelantan pada awal bulan jun tempoari...

satu perjalanan yg memenatkan. memandangkan lawatan ke sana cuma sehari semalam sahaja. aku bergerak dari melaka jam 9 malam dan sampai ke negeri tersebut lewat subuh... woowwww aku ingat dekat jerr nak kesana dari melaka.. nearly 12 jam.. ahaaxzzzz... maklum lah dah beberapa belas tahun aku tak kesana...

walaupun begitu... merah jugak la mata nak tahan mengantok... sib baik aaa ade 2 driver... ahaaxzz... gilerr aaa...

awal pagi aku bersarapan di pasir puteh bersama ahli rombongan. kami ber6 naik satu van jerr... pastu terus ke machang utk bermeeting.. tengahari dari machang terus ke kota bharu... cehh.. ade ati nak g shopping tapi pitih kering.. shopping le kejap kat pasir siti khadijah... on the way balik petang tu... sempat gak kami singgah ke makam Tok Kenali dan sempat gak diajar bertawassul... alhamdulillah...


sampai semula ke tanah melaka subuh berikut nyerr... adohaiii.. pastu tu aku bantai 1 ari cover tido... cehhhhh!!!!

p/s: jom ke DUMAI......


No comments:

Post a Comment