Monday, July 19, 2010

SEMOGA CEPAT SEMBUH

salam...

hari ahad ari tu, 18/07/2010, aku mendapat panggilan dari abang aku. katanya "Abah masuk spital petang tadi. ape2 hal tpon kanpung." Aku pun tpon kampung. Kakak aku yg angkat. barujer sebut nama aku.. Aku hanya dengar.. berdedai dan menderu dia menangis. iskhk.. napa plak nie.

dan terus aku tpon adik aku yg duduk di melaka. dia pun sama gak. terus dia ajak aku balik kampung.

aku sampai di hospital Batu Gajah jam 923 malam. bertolak dari melaka dalam jam 425 petang. terus cari wad 5. Aku lihat adik aku yg sorang lagi sedang memotong kuku abah! ok gak le. tapi Abah aku lihat kurang bermaya. mata pun dah kelam kelam katanya.


erm... sebenar abah mengalami tekanan darah tinggi. terkejut gak aku bila dice4ritakan adik aku, katanya pagio tadi BP abah naik sampai 268/120. Abah nak pengsan kat umah tadi. NAk ajak g spital Abah tak mo.

malam ni, jam 11.31, hari ahad, hari ke 2. kulihat abis tidur dgn nyenyak. masa aku menaip ni pun, aku ade depan Abah. Abah tidur di kaatil wad 2, katil 12c. aku plak surving guna netbook adik aku. Abah tidur tak berbaju. panas katanya petang tadi. pesakit sebelah Abah dah tidur gak agaknye. biolerrr

Esok pagi aku kene balik ke melaka. masih ade urusan disana yg belum selesai. OK Abah, SEMOGA CEPAT SEMBUH dan semoga ceria seperti dulu. latest aku tengok BPnya, 147/77.. misi tu kata dah ok sikit. yelah...


No comments:

Post a Comment